PIEDL-KER KFT. RAKLAPVISSZAVÉTELI SZABÁLYZATA

 

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az Önök által telephelyeinkre vagy közvetlenül a gyárba visszaszállított raklapokat kezelése az alábbiak szerint történik:

  1. Magánszemélytől a raklapokat 6 hónapon belül vesszünk vissza, kifogástalan állapotban. Kizárólag számla bemutatása ellenében. Magánszemélyek raklapot kizárólag Balatonalmádi, Balatonfüred, Veszprém telephelyeinkre hozhatnak vissza.
  2. Piedl-Ker Kft.-vel szerződésben nem álló vállalkozások esetében a raklapokat 6 hónapon belül vesszünk vissza, kifogástalan állapotban. Kizárólag számla bemutatása ellenében. Szerződéssel nem rendelkező partnereink a raklapot kizárólag Balatonalmádi, Balatonfüred, Veszprém telephelyeinkre hozhatnak vissza.
  3. Szerződött partnerek esetén

A visszavétel folyamata az alábbiak szerint történik, ha valamelyik telepünkre történik a szállítás:

  • A visszaszállítás mindig a vevő szervezésében történik
  • A raklapokat a raktárosok az áruvisszavételi bizonylaton átveszik, átvizsgálásra. A bizonylaton feltüntetik, hogy „átválogatásra átvéve”. A bizonylatból az első példány a vevőé.
  • Kollégáink 24 órán belül átnézik, hány darab raklapot tudunk visszavenni, ezt felvezetik az áruvisszavételi bizonylatra, ami bekerül az adminisztrációra.
  • Az adminisztrációról a partnereink értesítést kapnak:
    • Mennyi raklapot tudunk visszavenni
    • Milyen áron tudjuk visszavenni a raklapokat
    • Az áruvisszavételi bizonylatot scannelve elküldik
  • A partnereinknek ezután 15 napon belül gondoskodni kell a raklapok Piedl-Ker. Kft felé történő leszámlázásáról. Amennyiben a számlázás 15 napon belül nem történik meg, a későbbiekben sajnos már nem lesz lehetőségük felénk leszámlázni (a számlát nem fogadjuk be), és kérni fogjuk a raklapok elszállítását újabb 15 napon belül
  • A visszavett raklapok ellenértékét minden esetben átutalással egyenlítjük ki partnereink felé
  • A sérült, át nem vett raklapok elszállításáról kérjük a partnereinket 15 napon belül gondoskodjanak, ha ez nem történik meg, akkor megsemmisítjük ezeket a raklapokat.

A visszavétel folyamata az alábbiak szerint történik, ha a raklap visszaszállítás közvetlenül a gyárba történik

  • A partnereink visszaszállítják a raklapokat az adott gyárba, és az ott leigazolt szállító levelet elküldik email-ben az info@hufbaupiedl.hu email címre / vagy megbíznak minket, hogy szervezzünk fuvart a raklapok visszaszállítására fuvardíj ellenében. A fuvardíjról számlát fogunk kiállítani a megbízó felé.
  • A gyárban átvizsgálják a raklapokat és jelzik felénk, hogy a visszaszállított raklapokból mennyit tudnak visszavenni és mennyi a selejt.
  • Mi jelezzük, hogy mennyi raklapot vett vissza a gyár, ezt elküldjük scannelve email-ben.
  • Ezután kérjük, hogy 8 napon belül gondoskodjanak a raklapok Piedl-ker Kft felé történő leszámlázásáról. (Piedl-Ker Kft-nek is le kell számláznia a gyár felé, és tőlünk sem fogadják be a számlát 8 napon túl.)
  • Amennyiben a számlázás 8 napon belül nem történik meg, a későbbiekben sajnos már partnerünknek nem lesz lehetősége felénk leszámlázni a raklapokat (a számlát nem fogadjuk be)
  • A sérült, át nem vett raklapokat a vevőnek kell elszállítani a gyárból, ha igényt tart rá. Ha nem, jeleznie kell a Piedl-Ker Kft.-nek és mi kérjük a gyártól a raklapok megsemmisítését.